De gratis Advertentie site van Almelo en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Almelo en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 39355

HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack

HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack
HIWATT DR103 + SELMER GOLIATH bass stack

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

HebbeDinge
Adres: Enschede
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Te koop

SVP NIET VRAGEN WAT HET MOET KOSTEN MAAR BIEDEN, MAG VIA BERICHTJE MAAR LIEVER HIER OP MARKTPLAATS

WAANZINNIG MOOI KLINKENDE VINTAGE BASS STACK
( eventueel kan de HIWATT los weg ) 

HIWATT DR103  uit 1978   helemaal origineel en in erg mooie staat.
Ik gebruik hem nu in de studio als 50 watter ( twee buizen er uit ) maar de andere twee zitten er bij, dan is hij dus weer 100 watt.
Sommige mensen prefereren de 4 input-versie omdat die wat langer clean blijft, maar ik vind deze juist veel mooier qua gain / overdrive etc.  en als je een beetje weet wat je doet met instellen kan hij ook loeihard clean zonder enig probleem... mijn buizen-amp-guru-vriend ( ZEER goede tube amp man )  vind het verschil tussen de amps maar onzin...


SELMER GOLIATH  beetje Tolex \"flupjes\" maar in erg goede staat,  met 18\"CERWIN VEGA speaker,  ik heb eventueel ook de originele CELESTION Pre-Rola 18\"er bij / er in...   ZEER mooi klinkend / ogend cabinet waar je ( in combinatie met de Hiwatt helemaal ) gegarandeerd gelukkig van word..
vreemd genoeg niet al te zwaar, en met wieltjes. 

ALLES werkt en klinkt 100%

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy